Frontofficemedewerker/KCC Burgerzaken
Onze medewerkers Frontoffice/KCC zijn bekend met de meest voorkomende vragen/diensten. Verder behandelen wij alle voorkomende zaken zoals vragen of aanvragen omtrent de persoonsdocumenten, uittreksels en verklaringen. Ook het verzamelen en muteren van persoonsgegevens in de Basisregistratie Personen en het aannemen van verhuizingen behoren tot de mogelijke taken.
Backofficemedewerker burgerzaken
Civitas consultancy heeft een ervaren BRP-specialist die taken uitvoert die leiden tot mutaties en correcties in de BRP. Hierbij ligt het zwaartepunt op het beoordelen van (buitenlandse) brondocumenten, behandelen van een eerste vestiging vanuit het buitenland, naturalisaties, afnemen van een verklaring onder ede, doorvoeren van complexe mutaties, Burgerlijke stand, verhuizingen, en adresonderzoeken.
Versnelde eerste inschrijving BRP
Wij zijn gespecialiseerd in het versnelde eerste inschrijvingen van Immigranten, zoals asielzoekers, expats, burgers van EU-lidstaten en studenten, wereld wijd. Bijzondere hieronder is het toetsen van welke documenten er essentieel zijn voor de BRP. Daarmee wordt het versnelde traject van de eerste inschrijving van de vreemdeling geïnitieerd. Alsmede verzorgen wij de IPR-toetsing die zorgt ervoor dat het proces bij de eerste intake bij de AVIM (vreemdelingenpolitie) of aan de balie meteen goed verloopt doormiddel van samenwerking.